napisz do nas :)

Przedszkole Limonka
05- 075 Warszawa | Wesoła
ul. Warszawska 57 (róg Brata Alberta), tel. 575 115 861

Klauzula informacyjna
Klauzula informacyjna

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych, tj. Przedszkole Limonka M. i P. Pakuła Sp. j. z siedzibą: ul. Warszawska 57, 05-075 Warszawa, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z dnia 2018.05.24) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, „RODO”). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z administratorem danych osobowych i odpowiedzi na Państwa zgłoszenie zawarte w formularzu kontaktowym. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przesłania formularza. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania zgodnie z Polityką Prywatności oraz obowiązującymi przepisami prawa.
nowości!
Warsztaty – Trening Jedzenia
W kwietniu limonkowi Rodzice mieli okazję wziąć udział w apetycznych warsztatach zorganizowanych przez naszą Panią Psycholog. Od czego zacząć trening jedzenia? Rozważając trening jedzenia - czyli rozszerzanie repertuaru jedzonych przez dziecko potraw, powinniśmy zastanowić się jak bardzo jego wybiórczość pokarmowa przeszkadza mu w codziennym funkcjonowaniu. Kiedy warto zaakceptować fakt, że dziecko lubi tylko niektóre warzywa, nie je owoców, nie toleruje grudek? Podczas warsztatów na te i na wiele innych pytań rodzice znaleźli odpowiedź. Mamy nadzieję, że apetyczne warsztaty spodobały się Państwu, i że otworzą one cały cykl ciekawych warsztatów dla Rodziców, które systematycznie będziemy organizować w naszym przedszkolu.
21-05-22
Warsztaty Wielkanocne
Podczas Warsztatów Wielkanocnych Dzieci wraz z Rodzicami tworzyły wielkanocne wieńce – wianki, ozdabiały wielkanocne jajeczka, dekorowały koszyki, karty, stroiki oraz inne ozdoby, które przyozdobiły wielkanocny stół. Warsztaty Wielkanocne dają niepowtarzalną możliwość twórczego przygotowania do świąt Wielkiej Nocy i stworzenia dekoracji idealnej, kolorowej, niepowtarzalnej, pięknej, a przede wszystkim wykonanej według pomysłu Dzieci. Dziękujemy serdecznie Rodzicom za przybycie i aktywny udział w warsztatach.
21-05-22
781 424 452
youtube
Taniec

Program autorski w zakresie nauki tańca dla dzieci w wieku od 2 do 6 lat.

Opis zajęć dla dzieci:

Dzieci 2-3 lata

Baby dance - zajęcia integracyjno-rozwijające dla dzieci w wieku 2-3 lat. Doskonalenie umiejętności tanecznych, poprzez dobór ćwiczeń w formie zabawy. Maluchy mogą tańczyć razem z rodzicami przez co nabierają pewności siebie, obserwują rówieśników, nawiązują pierwsze kontakty towarzyskie, które będą pomocne w wychowaniu przedszkolnym.
Przygotowanie do występów okolicznościowych przed widownią.
Gwarantujemy atrakcyjne zajęcia, dobrą zabawę i dużo dobrego humoru !!!

Dzieci 4-5 lat

Ciekawe zajęcia taneczne dla dzieci w wieku 4-5 lat, zapoznające ze stylami tańców w formie zabawy. Praca nad poprawą spostrzegawczości, orientacji w przestrzeni, szybkim kojarzeniem poprzez kompleksowe układy taneczne. Zabawa jako bodziec ruchu tanecznego, wyobraźni, śmiałości, samodzielności.  Częste wykorzystanie rekwizytów tanecznych dla uatrakcyjnienia zajęć. Przygotowanie do występów okolicznościowych przed widownią.
Gwarantujemy atrakcyjne zajęcia, dobrą zabawę i dużo dobrego humoru !!!

W PROGRAMIE:

Podstawy tańca

  • postawa taneczna;
  • podstawy baletu;
  • koordynacja ruchów;
  • rysunek geometryczny na scenie (koło, przekątna, linia, kwadrat); praca z rekwizytami;
  • rytm – zestaw ćwiczeń ułatwiających połączenie ruchu z muzyką i tańcem.


Tańce nowoczesne:

  • Hip-Hop
  • Jazz
  • Video Clip Dance
  • Broadway Dance, Musical Dance


Tańce charakterystyczne

  • tańce hiszpańskie;
  • tańce włoskie (tarantella);
  • tańce irlandzkie;
  • tańce greckie;
  • country.


Tańce towarzyskie w formie układów choreograficznych grupowych

  • latynoamerykańskie: samba, cha-cha, rumba, passo-double, jive;
  • oraz: salsa, mambo, lambada, charleston.


Układy choreograficzne do ulubionych dziecięcych utworów z możliwością ich prezentacji na uroczystościach.

OSOBA PROWADZĄCA:

Mgr Zuzanna Kwiatkowska, choreograf:

- Właściciel Szkoły Tańca Happy Dance Studio: www.happydancestudio.pl.
- Wykształcenie zawodowe w zakresie tańca - Dyplomowany Instruktor tańca.
- Taniec Towarzyski w okresie szkoły podstawowej i średniej jako para turniejowa.
- Taniec nowoczesny w okresie szkoły średniej.
- 10 lenia praktyka zawodowa w różnych grupach wiekowych: od przedszkolaków do Uniwersytetów Trzeciego Wieku.
- Wielokrotna uczestniczka międzynarodowych warsztatów tanecznych.
- Twórczyni autorskich choreografii do spektakli teatralnych pt.”Ewa Borowik i Jan Nowicki” , „Sepia”.

Najnowsze informacje z życia przedszkola
Zapraszamy na naszą stronę na facebooku - znajdziecie tam Państwo aktualności dotyczące naszych przedszkolaków. https://www.facebook.com/PrzedszkoleLimonka
12-02-22
Czego potrzebują dzieci w obecnej sytuacji (koronawirus w Polsce)? 4 zasady jak wspierać dzieci:
1) Dziecko potrzebuje oparcia w spokojnych rodzicach. Na poziomie emocjonalnym dzieci “magicznie” wyczuwają napięcie u swoich opiekunów. To Ty jako rodzic jesteś dla dziecka pierwszym źródłem wiedzy o świecie - “mama się boi, czyli jest powód, bym się bał”. Równocześnie masz prawo do strachu! Jeśli czujesz jednak, że przejmuje on nad Tobą kontrolę, poszukaj wsparcia - wśród rodziny, przyjaciół, specjalistów. Znajdź chwilę, by zrobić coś, co zazwyczaj reguluje Twoje emocje: muzyka, ćwiczenia, kąpiel? Zadbaj o siebie. Spokojny rodzic = spokojne dziecko. 2) Porozmawiaj z dzieckiem otwarcie o bieżącej sytuacji w kraju, nawet jeśli o to nie pyta. Być może trudno mu wyrazić swoje niepokoje lub sformułować pytania. Nie udawaj, że nic się nie dzieje. Dzieci widzą i czują (patrz - punkt 1). Mów prosto i spokojnie. Małym dzieciom wystarczy komunikat: “ostatnio dużo ludzi choruje i mama z tatą trochę się tym martwią. Jesteśmy dorośli, wiemy, jak zadbać o ciebie i o siebie. Panujemy nad sytuacją.” 3) Kontroluj, w jaki sposób rozmawiasz przy dziecku o sytuacji z innymi dorosłymi. Pewnie miałaś już okazję przekonać się, że dzieci słuchają nawet wtedy, gdy wydają się być zatopione w zabawie ;) Dziecko może błędnie zrozumieć to, co usłyszy i się tego przestraszyć. Pół biedy, jeśli się tymi obawami podzieli i będziesz je mogła rozwiać. 4) Zadbaj o stałe punkty dnia (posiłek, czas na gry planszowe, wspólne tańce). Dadzą one dziecku poczucie przewidywalności i bezpieczeństwa. Konsekwencja zamknięcia placówek to również radykalna zmiana w rytmie dnia dziecka i całej rodziny. Spróbuj zachować wszystkie możliwe w tej sytuacji rytuały, które do tej pory towarzyszyły Waszej codzienności. Uśmiechajcie się, śpiewajcie, gotujcie wspólnie, przytulajcie się - bądźcie razem!   Weronika Dzierżawa - Nalewajska, psycholog dziecięcy, psychoterapeutka
24-03-20
Przedszkole LIMONKA Mistrzem Nowoczesnej Edukacji! Jesteśmy numer 1 w Polsce!
Z dumą i radością informujemy, że Przedszkole Językowe Limonka w Warszawie Wesołej zdobyło główną nagrodę w I Ogólnopolskim Konkursie o „LAUR Mistrza Nowoczesnej Edukacji”.  W pierwszej kolejności zostaliśmy nagrodzeni nagrodą główną – Innowacyjne Przedszkole 2017/2018 – i otrzymaliśmy I miejsce w województwie mazowieckim, następnie przyznano nam I miejsce w skali całego kraju – Laur Mistrza Nowoczesnej Edukacji Przedszkole Przyjazne Technologiom XXI wieku – tę nagrodę otrzymała tylko jedna placówka w Polsce – Przedszkole Limonka! Ten prestiżowy konkurs objęty jest honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej. W lipcu 2017 roku w pierwszym etapie konkursu Przedszkole Limonka wytypowane zostało przez Mazowieckie Kuratorium Oświaty, jako przedstawiciel województwa mazowieckiego. W dniu 26 października zaproszono placówkę do udziału w finale konkursu, co stanowiło przyznanie nominacji do nagrody w kategorii Innowacyjne Przedszkole 2017/2018. Już sama nominacja stanowiła duży sukces przedszkola Limonka! W sumie nominowane zostały 83 placówki z całej Polski w czterech kategoriach: przedszkole lub inna forma edukacji przedszkolnej – 16 nominacji, szkoła podstawowa – 31 nominacji, gimnazjum lub liceum – 23 nominacje i technikum lub szkoła zawodowa – 13 nominacji. Konkurs zakładał, że nominowane placówki powinny wyróżniać się nie tylko wykorzystywaniem nowych rozwiązań technologicznych, innowacyjnych metod i programów nauczania, ale również stylem uczenia i wychowania stosowanym przez Nauczycieli, którzy inspirują Dzieci do kreatywności oraz rozwijania swoich pasji i zainteresowań. Są to wyróżnienia, w których ważne jest nie tylko docenienie samego wykorzystywania nowoczesnych technologii w procesie uczenia się i nauczania, ale przede wszystkim zrozumienie nowych realiów cywilizacyjnych, w których najważniejsze jest postawienie na twórczy aspekt edukacji i mądre wykorzystanie współczesnych mediów i narzędzi technologicznych. Trzyetapowy konkurs został rozstrzygnięty 24 listopada podczas II Europejskiego Forum Nowych Technologii i Innowacji w Edukacji i Nauce oraz II Salonu Technologii i Wyposażenia dla Edukacji. Kapituła konkursowa, której przewodniczył prof. UJK dr hab. Sławomir Koziej, najpierw nagrodziła finalistów (nominowanych), a następnie przyznała nagrodę Wojewódzkim Mistrzom Nowoczesnej Edukacji oraz  wręczone zostały wyróżnienia. Na zakończenie gali przyznane zostały cztery główne ogólnopolskie nagrody specjalne LAUR Mistrza Nowoczesnej Edukacji – „Przedszkole Przyjazne Technologiom XXI wieku” – 1 nagroda dla Przedszkola Limonka oraz „Szkoła Przyjazna Technologiom XXI wieku” – 3 nagrody dla każdej z pozostałych kategorii. W tym miejscu, warto podkreślić, że nie zdobylibyśmy tej nagrody, gdyby nie praca całego zespołu ludzi, którzy na co dzień oddają całe swoje serce pracy z Dziećmi oraz współpraca i zaangażowanie Rodziców, którzy powierzają nam swoje Dzieci. DZIĘKUJEMY!!!
29-11-17